Jak to probíhá?

bydlet můžete do 48 hodin!*

Zavoláte nám nebo nám napíšete

Prohlédnete si byt

Byt vám rezervujeme
(Rezervační poplatek je 5 000 Kč.)

Připravíme vám nájemní smlouvu a zkontrolujeme bezdlužnost

Společně podepíšeme smlouvu a byt vám předáme

*Rezervace vždy probíhá podle potřeb klientů a nabídky bytů v pracovní dny.

Informace poskytnuté v souvislosti s pronájmem bytů slouží pouze pro obecné informační účely a mohou být kdykoli změněny bez předchozího upozornění. Ačkoliv bylo vynaloženo veškeré úsilí k zajištění přesnosti a úplnosti uvedených údajů, pronajímatel neposkytuje záruku ani neručí za správnost poskytnutých informací, včetně ale nikoli výhradně, stavu nebo právního postavení bytu.

Nenašli jste, co jste hledali?

Kontaktujte nás na čísle +420 739 761 291.

Prohlédnete si byt

Smlouvy a poplatky

Na jak dlouho musím uzavřít nájemní smlouvu?

Běžně uzavíráme nájemní smlouvy na 1 rok s možností prodloužení. S námi máte jistotu stabilního bydlení klidně na dlouhé roky.

Uzavíráte nájemní nebo podnájemní smlouvu?

Mint Living uzavírá se svými nájemci klasické nájemní smlouvy, nečekejte u nás žádné kličky ani poznámky pod čarou.

Jaké jsou poplatky?

Poplatky dělíme na dvě části. První část tvoří paušální platba za služby poskytované s bydlením, které se nevyúčtovávají (teplo, ostraha, recepce, odpadky, výtahy, osvětlení atp.). Druhou část poplatků tvoří zálohové platby za energie (elektřina a voda), které se vyúčtovávají jednou ročně podle vlastní spotřeby. Elektřina se nepřepisuje. Výše poplatků se odvíjí od výměry a dispozice konkrétního bytu.

Musím složit kauci?

Ano, jistota/kauce se skládá před počátkem nájmu a je ve výši jednoho až tří nájmů vč. poplatků. Vždy záleží na výsledku prověření kredibility nájemce.

Můžu začít nájem kterýkoli den v měsíci?

Samozřejmě, není to problém, jsme připraveni.

Bydlení a služby

Poskytujete k bytu další dodatečné služby?

Samozřejmě. Přes portál nájemce nebo recepci lze objednat pravidelný či generální úklid bytu, objednat si technickou službu pro drobné opravy atp.  Tyto služby jsou hrazeny zvlášť.
Při nastěhování můžete využít naší služby dodání „startovacího balíčku“ – vybavení do bytu od IKEA. V balíčku najdete nezbytnosti jako peřiny, polštáře, základní nádobí. Abyste se při stěhování nemuseli starat skoro o nic. Služba je hrazena zvlášť. Přímo v areálu také najdete delivery box společnosti Alza (AlzaBox) nebo si můžete nechat poslat balíky na recepci.

Můžu mít v bytě domácího mazlíčka?

Samozřejmě. Nicméně protože jsou byty plně vybavené kvalitním nábytkem na míru, poprosíme vás o složení jistoty/kauce ve výši tří měsíčních nájmů vč. poplatku. Jedná se ale vždy o vratnou zálohu.

Má areál ostrahu?

Ano, zakládáme si na příjemném a bezpečném prostředí. Recepce areálu je proto přes den obsazena naším přátelským property managerem, od večera do rána a přes víkendy je na místě vždy přítomna ostraha, která je připravena nájemcům pomoci. Areál je také střežen kamerovým
systémem.

Chci byt se zahrádkou – pomůže mi někdo s péčí?

Jistě, nemusíte kupovat sekačku kvůli malé zahrádce. Naši technici budou trávníky pravidelně sekat. Na vás bude jen zalévání a užívání si letních grilovaček.

Rezervace prohlídky

Chci si prohlédnout byty o dispozici (nepovinné)

Které dny vám vyhovují? (nepovinné)

Který čas vám vyhovuje? (nepovinné)

OD
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00
DO
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00
rezervovat prohlídku
zavolat (po-pá 8-17)